مدیریت ارتباط با مشتری


  • شرکت فناوری هوشمند
  • ۰۳۱۳۲۶۵۳۳۴۸-۹
  • fhcotrading@gmail.com
  • اصفهان – چهارراه نقاشی -ابتدای خیابان شریف واقفی –جنب بانک سپه – بالای موسسه قوامین – طبقه دوم - واحد ۴
  • بازدید : ۳۲۵۶

سایت تبلیغاتی

فرآیند CRM، درواقع فرایندی جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنهااست. این اطلاعات می‌تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، نیازها و حساسیت‌های بازار باشد.

مزایای استفاده از سیستم :

CRM نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهی مقطعی محدود نمی‌گردد. بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد و یکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت می‌گردد. CRM استراتژی کسب و کاری است جهت بهینه سازی سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی می‌گردد:
• ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
• بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
• پیاده‌سازی فرایندهای مشتری محور
برای اطلاعات بیشتر به سایت crmhooshmand.ir مراجعه نمایید.