مدیریت ارتباط با مشتری
- شرکت فناوری هوشمند
- ۰۳۱۳۲۶۵۳۳۴۸-۹
- fhcotrading@gmail.com
- incrm.ir
- ۴
- اصفهان – چهارراه نقاشی -ابتدای خیابان شریف واقفی –جنب بانک سپه – بالای موسسه قوامین – طبقه دوم - واحد ۴
- بازدید : ۳۲۵۶
فرآیند CRM، درواقع فرایندی جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنهااست. این اطلاعات میتواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، نیازها و حساسیتهای بازار باشد.
مزایای استفاده از سیستم :
CRM نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهی مقطعی محدود نمیگردد. بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد و یکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت میگردد. CRM استراتژی کسب و کاری است جهت بهینه سازی سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی میگردد:
• ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
• بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
• پیادهسازی فرایندهای مشتری محور
برای اطلاعات بیشتر به سایت crmhooshmand.ir مراجعه نمایید.
مزایای استفاده از سیستم :
CRM نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهی مقطعی محدود نمیگردد. بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد و یکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت میگردد. CRM استراتژی کسب و کاری است جهت بهینه سازی سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی میگردد:
• ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
• بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
• پیادهسازی فرایندهای مشتری محور
برای اطلاعات بیشتر به سایت crmhooshmand.ir مراجعه نمایید.
- هشتگ در اینستاگرام:
- #بازاریابی_مکانیزه #مدیریت_ارتباط_با_مشتری #crm #استراتژی_فروش #خدمات_مشتریان #یکپارچه_سازی_اطلاعات