سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
سیستم,مدیریت,ارتباط,مشتریان,اطلاعات,اتوماسیون,اداری,اتوماسیون اداری,ارتباطات,بازده,CRM, سازمان,مشتری,فروش,تکنولوژی,فن آوری,فروش اتوماسیون,خدمات اتوماسیون
سیستم,مدیریت,ارتباط,مشتریان,اطلاعات,اتوماسیون,اداری,اتوماسیون اداری,ارتباطات,بازده,CRM, سازمان,مشتری,فروش,تکنولوژی,فن آوری,فروش اتوماسیون,خدمات اتوماسیون
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
- پارس اندیشه ی سیوان
- ۷۷۴۱۶۱۲۰
- cvangroup2@gmail.com
- ۸
- تهران
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به عنوان یک ابزار تکنولوژیکی قوی به کمک شما آمده تا با جمع آوری اطلاعات شما از مشتریان، باعث افزایش سرعت عمل شما در پاسخگویی به آنها شود که در نهایت به جلب رضایت مشتریان انجامیده و به افزایش میزان فروش کمک خواهد کرد.
استفاده از یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان، کاهش هزینهها و در نتیجه بهره ور شدن سازمان می شود، دستاوردهای چشمگیری برای مدیران، کارشناسان، کارکنان دبیرخانه و بایگانی، ارباب رجوع یک سازمان و در نهایت محیط زیست به دنبال دارد.