دوره آموزشی اصول و مبانی GMP در صنایع غذایی
- Jahanpour
- ۸۸۰۱۵۰۷۹-۸۸۰۱۵۶۶۹
- opr17.shaygan@gmail.com
- www.shaygangroup.com
- ۸
- بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی(به سمت شهیدگمنام)پلاک۱۴۳واحد۳
- بازدید : ۷۲۵۱
آشنایی با اصول GMP
Good Manufacturing Practice
شرایط دستیابی به تولید بهینه
الزامات و چک لیست GMP
شرایط فیزیکی دستیابی به GMP
ساختمان
ماشین آلات
فرآیندهای منطقی و ...
مخاطبین : بازاریابان، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
www.shaygangroup.com
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806-88632683
Good Manufacturing Practice
شرایط دستیابی به تولید بهینه
الزامات و چک لیست GMP
شرایط فیزیکی دستیابی به GMP
ساختمان
ماشین آلات
فرآیندهای منطقی و ...
مخاطبین : بازاریابان، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
www.shaygangroup.com
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806-88632683
- تگ :
- آموزش – آشنایی با اصول GMP کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی – آموزشگاه – دوره های مدیریتی – کلاس های آموزشی – تدریس خصوصی محتوای دوره – شرایط دستیابی به تولید بهینه فرآیند آموزشی – سیستم آموزشی – مشاوره – فرآیند آموزش – صدور مدرک آموزشی – دوره آکادمی –نیازمندی آموزشی – آکادمی–برگزاری کلاس آموزشی – همایش – سمینار برنامه ریزی آموزشی – اهداف آموزش – مدیر آموزش دوره های آموزشی همایش سمینار سیستمهای مدیریت همایش های تخصصی دوره های درون سازمانی دوره های مدیریتی آموزش سیستم مدیریت کیفیت IQS ACADEMY تعاریف انواع بازاریابی آمیخته های بازاریابی استراتژی های بازاریابی تحقیقات بازار تحلیل رفتار مصرف کننده تقسیم بندی بازار مدیریت محصول و خدمات ویژگی های محصول و خدمات –توزیع تبلیغات بازاریابی ارتباطات بازاریابی – اصول و فنون مذاکره – فن بیان – مذاکره فروش فرهاد زارعی
- هشتگ در اینستاگرام:
- #آموزش_–_آشنایی_با_اصول_GMP #کلاس_آموزشی_–_کارگاه_آموزشی_–_دوره_آموزشی_–_آموزشگاه_–_دوره_های_مدیریتی_–_کلاس_های_آموزشی_–_تدریس_خصوصی #محتوای_دوره_–_شرایط_دستیابی_به_تولید_بهینه #فرآیند_آموزشی_–_سیستم_آموزشی_–_مشاوره_–_فرآیند_آموزش_–_صدور_مدرک_آموزشی_–_دوره_آکادمی_–نیازمندی_آموزشی_–_آکادمی–برگزاری_کلاس_آموزشی_–_همایش_–_سمینار #برنامه_ریزی_آموزشی_–_اهداف_آموزش_–_مدیر_آموزش_دوره_های_آموزشی #همایش #سمینار #سیستمهای_مدیریت #همایش_های_تخصصی #دوره_های_درون_سازمانی #دوره_های_مدیریتی #آموزش_سیستم_مدیریت_کیفیت #IQS_ACADEMY #تعاریف_انواع_بازاریابی #آمیخته_های_بازاریابی #استراتژی_های_بازاریابی #تحقیقات_بازار #تحلیل_رفتار_مصرف_کننده #تقسیم_بندی_بازار #مدیریت_محصول_و_خدمات #ویژگی_های_محصول_و_خدمات_–توزیع # تبلیغات_بازاریابی # ارتباطات_بازاریابی_–_اصول_و_فنون_مذاکره_–_فن_بیان_–_مذاکره_فروش #فرهاد_زارعی