- لاوین سیستم
- ۳۵۲۶۵۵۲۴
- lawin.adv@gmail.com
- www.lawn.ir
- ۱
- تبریز-خیابان امام-جنب مسجد کبود-بازار کبود-فاز یک-پلاک ۲۸
مروزه با توجه به حرکت سازمان ها و شرکت ها به سمت یکپارچه سازی و متمرکز کردن سیستم های اطلاعاتی، این نیاز احساس می شود که ارتباطات آنها نیز به نحوی متمرکز و یکپارچه شوند. استفاده از اطلاعات تماس ها در بحث مدیریت ارتباط با مشتری ، مکانیزه کردن سیستم فکس و ... میتواند سازمان را به حداکثر بهرهوری از این بستر ارتباطی برساند.
برای پیاده سازی این نوع از ارتباطات، بسترهای سنتی تلفنی نظیر سانترال و هایبرید پاسخگو نیست و باید به سراغ تکنولوژی جدیدتری برویم که علاوه بر پشتیبانی کامل از نیازهای تلفنی قبلی ، قابلیت های بهروز تری را نیز در اختیار ما قرار دهد.
سیستم های تلفنی تحت شبکه که از تکنولوژی VOIP بهره میگیرند دارای قابلیت های زیادی میباشند که از جملهی آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
داخلی های نامحدود
توسعه سیستم تلفنی با هزینه کم
استفاده از کابل کشی شبکه کامپیوتری موجود برای سیستم تلفنی
کاهش فراوان هزینهی سخت افزارها
امکان استفاده از تلفنهای نرم افزاری تحت سیستم عاملهای مختلف (ویندوز، اندروید ، iOS و ...)
امکان استفاده از برندهای مختلف سختافزاری در سیستم تلفنی تحت شبکه
کاهش هزینهی مکالمات بین دفاتر مختلف شرکت
مشاهده گزارش و report از کلیه تماسها
دفترچه تلفنی یکپارچه
منشی تلفنی هوشمند (IVR) در چندین لایه بدون نیاز به اضافه کردن سخت افزار مجزا
ایجاد صفهای فروش و پشتیبانی
ایجاد مراکز تماس (Call center) برای شرکتها و مراکز اورژانس و آتش نشانی و...
تعریف زمانهای کاری شرکت برای برقراری و عدم برقراری تماسهای تلفنی
کنفرانسهای چندجانبه صوتی و تصویری
پیاده سازی راهکارهای هوشمند تلفنی نظیر تلفن های گویا و ...
ارسال و دریافت فکس و آرشیو آنها ، ارسال ایمیل به فکس و برعکس.
ترکیب کلیه سرویسها مانندvoice mail, E-mail و یکپارچه نمودن سرویسها
تعریف تقویم کاری و قرار ملاقاتها و اطلاعرسانی آنها با تماس تلفنی اتوماتیک
سیستم چت داخل سازمانی یکپارچه با سیستم تلفنی
استفاده از GSM برای تماسهای ورودی و خروجی
امکان شنود و ضبط تمامی یا برخی از تماسهای تلفنی
و قابلیت هایدیگر قابل پیاده سازی با سیستم های Open Source