خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 : 2015
- peyman ahghari
- ۰۹۱۲۵۲۷۵۷۰۱
- peyman_ahg@yahoo.com
- ۸
- پاسداران - روبروی بیمارستان لبافی نژاد
- بازدید : ۴۸۹۷
چیست؟ ISO9001::2015
سیستمی مبتنی بر مدیریت فرآیندها و فعالیتهای کلیدی سازمانها و شرکتها می باشد که نتیجه آن ارتباط صحیح و مناسب بین فرآیندهای سازمان از جمله انبار، تولید، کنترل کیفیت، فروش، خرید، بازاریابی و ... که منجربه بهبود مستمر و رضایت مشتری در سازمانها می گردد.
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015
- ساده سازی، اصلاح گردش کار و تسهیل فعالیتها و فرایندها.
- برنامهریزی و زمانبندی اصولی و منطقی تولید و خدمات
- کنترل هزینه ها .
- مدیریت، کنترل و گزارشات پیشرفت اهداف ، برنامه ها و پروژه ها .
- کاهش زمان ارائه محصول و خدمت .
- استفاده بهینه از کلیه منابع سازمان شامل نیروی انسانی ، تجهیزات و ماشین آلات .
- ارزیابی مشاورین ، پیمانکاران و تأمین کنندگان .
- تضمین کیفیت محصول و خدمات و حفظ سطح آن
- و دهها مزیت دیگر
تعاریف:
- کیفیت: کیفیت درجه ای از برآورده سازی الزامات توسط مجموعه ای از ویژگی های ذاتی است
- بهبود مستمر: افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و سایر طرفهای ذینفع میباشد
- رضایتمندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند
شرح خدمات ISO9001:2015
- تعیین و تدوین خط مشی و بیانیه سازمان .
- تحت کنترل درآوردن، یکپارچهسازی، طبقه بندی و بهینه سازی مستندات و سوابق سازمان
- برنامهریزی تأمین منابع و مورد نیاز ازجمله نیروی انسانی، تجهیزات و ...
- نیازسنجی، برنامهریزی، اجراء و اثربخشی آموزشی
- تدوین طرحهای کیفی، روشهای کنترلی و بازرسی مواد اولیه، حین تولید و محصول نهایی.
- شناسایی، انتخاب، ارزیابی و تایید پیمانکاران و تامین کنندگان
- تهیه و تدوین برنامهزمانبندی، کدینگ، ثبت سوابق نگهداری و تعمیرات ماشین آلات
- تدوین دستورالعمل شرایط انبار، چیدمان و نگهداری، رسید، حواله داخلی، خروج اقلام، مرجوعی در انبار
- تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از انواع نمودارها، گزارشات آماری از کلیه واحد های سازمان
- برنامهریزی، تهیه چک لیستها، اجرای و ثبت مشاهدات ممیزی و موارد عدم انطباق ممیزی
- مسئولیت انجام، مهلت اجرا، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
سیستمی مبتنی بر مدیریت فرآیندها و فعالیتهای کلیدی سازمانها و شرکتها می باشد که نتیجه آن ارتباط صحیح و مناسب بین فرآیندهای سازمان از جمله انبار، تولید، کنترل کیفیت، فروش، خرید، بازاریابی و ... که منجربه بهبود مستمر و رضایت مشتری در سازمانها می گردد.
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015
- ساده سازی، اصلاح گردش کار و تسهیل فعالیتها و فرایندها.
- برنامهریزی و زمانبندی اصولی و منطقی تولید و خدمات
- کنترل هزینه ها .
- مدیریت، کنترل و گزارشات پیشرفت اهداف ، برنامه ها و پروژه ها .
- کاهش زمان ارائه محصول و خدمت .
- استفاده بهینه از کلیه منابع سازمان شامل نیروی انسانی ، تجهیزات و ماشین آلات .
- ارزیابی مشاورین ، پیمانکاران و تأمین کنندگان .
- تضمین کیفیت محصول و خدمات و حفظ سطح آن
- و دهها مزیت دیگر
تعاریف:
- کیفیت: کیفیت درجه ای از برآورده سازی الزامات توسط مجموعه ای از ویژگی های ذاتی است
- بهبود مستمر: افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و سایر طرفهای ذینفع میباشد
- رضایتمندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند
شرح خدمات ISO9001:2015
- تعیین و تدوین خط مشی و بیانیه سازمان .
- تحت کنترل درآوردن، یکپارچهسازی، طبقه بندی و بهینه سازی مستندات و سوابق سازمان
- برنامهریزی تأمین منابع و مورد نیاز ازجمله نیروی انسانی، تجهیزات و ...
- نیازسنجی، برنامهریزی، اجراء و اثربخشی آموزشی
- تدوین طرحهای کیفی، روشهای کنترلی و بازرسی مواد اولیه، حین تولید و محصول نهایی.
- شناسایی، انتخاب، ارزیابی و تایید پیمانکاران و تامین کنندگان
- تهیه و تدوین برنامهزمانبندی، کدینگ، ثبت سوابق نگهداری و تعمیرات ماشین آلات
- تدوین دستورالعمل شرایط انبار، چیدمان و نگهداری، رسید، حواله داخلی، خروج اقلام، مرجوعی در انبار
- تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از انواع نمودارها، گزارشات آماری از کلیه واحد های سازمان
- برنامهریزی، تهیه چک لیستها، اجرای و ثبت مشاهدات ممیزی و موارد عدم انطباق ممیزی
- مسئولیت انجام، مهلت اجرا، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه