مصاحبه خبرگزاری ایسنا با گروه تیراژه هارمونی


  • tirazheharmony1394@yahoo.com
  • نیاوران
  • بازدید : ۴۲۰۰

سایت تبلیغاتی


"لمینت" در گذر تحریم و پساتحریم

هرچند طی سالهای گذشته، میزان استفاده مردم از کاغذ دیواری و لمینت با رشد چشمگیری همراه بوده اما هنوز بازار این محصولات در اختیار تولیدکنندگان خارجی است.

عزت‌اله نورانی، مدیر روابط عمومی شرکت تیراژه هارمونی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: تا سالهای نه چندان دور مردم آشنایی زیادی با لمینت نداشتند اما در یک دهه اخیر، سطح اطلاعات و آگاهی مردم نسبت به این محصول بالا رفته و مزیت‌های استفاده از این کالا را شناخته‌اند. متنوع‌شدن محصولات، یکی از نشانه‌های رواج استفاده از لمینت در دکوراسیون‌های داخلی است.

وی افزود: پژوهش‌ها و بررسی بازار نشان می‌دهد حدود 60 درصد مردم به طراحی داخلی اهمیت می‌دهند و برای زیباسازی فضای مسکونی یا اداری خود، از لمینت و پارتیشن استفاده می‌کند. البته طراحان داخلی و معماران نیز در سال‌های گذشته کمک زیادی به توسعه و رشد بازار این محصولات کرده‌اند
برای مطالعه متن کامل مصاحبه لینک زیر را کپی نمایید.
http://isna.ir/fa/news/94061509384