دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری
- jahanpour
- ۸۸۶۳۲۶۸۳-۸۸۶۳۴۰۵۱
- opr17.shaygan@gmail.com
- www.shaygangroup.com
- ۸
- بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی غربی(به سمت گمنام)-پلاک۱۴۳-واحد۳
- بازدید : ۶۲۹۱
نام دوره : سیستم مدیریت رضایت مشتری
بر مبنای استانداردهای بین المللی
10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO
هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی
فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات
موضوعات و محتوای دوره :
رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا
تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004 ISO و 10002 ISO
طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر
ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری
تحلیل نظرات و نمودارهای آماری اخذ شده از مشتری
بهبود مداوم رضایت مشتری و ...
شناخت و تحلیل انواع شکایات
دسته بندی مشتریان شاکی
بررسی و مراحل رسیدگی به شکایات
علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح
تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ...
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806 -88632683
بر مبنای استانداردهای بین المللی
10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO
هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی
فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات
موضوعات و محتوای دوره :
رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا
تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004 ISO و 10002 ISO
طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر
ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری
تحلیل نظرات و نمودارهای آماری اخذ شده از مشتری
بهبود مداوم رضایت مشتری و ...
شناخت و تحلیل انواع شکایات
دسته بندی مشتریان شاکی
بررسی و مراحل رسیدگی به شکایات
علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح
تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ...
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806 -88632683
- تگ :
- آموزش – کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی – آموزشگاه – دوره های مدیریتی – کلاس های آموزشی – تدریس خصوصی محتوای دوره – فرآیند آموزشی – سیستم آموزشی – مشاوره – فرآیند آموزش – صدور مدرک آموزشی – دوره آکادمی –نیازمندی آموزشی – آکادمی–برگزاری کلاس آموزشی – همایش – سمینار برنامه ریزی آموزشی – اهداف آموزش – مدیر آموزش دوره های آموزشی همایش سمینار سیستمهای مدیریت همایش های تخصصی دوره های درون سازمانی دوره های مدیریتی آموزش سیستم مدیریت کیفیت IQS ACADEMY سیستم رضایت مشتری میزان رضایت مشتری پایش رضایت مشتری – الزامات سیستم رضایت مشتری
- هشتگ در اینستاگرام:
- #آموزش_–_کلاس_آموزشی_–_کارگاه_آموزشی_–_دوره_آموزشی_–_آموزشگاه_–_دوره_های_مدیریتی_–_کلاس_های_آموزشی_–_تدریس_خصوصی #محتوای_دوره_–_فرآیند_آموزشی_–_سیستم_آموزشی_–_مشاوره_–_فرآیند_آموزش_–_صدور_مدرک_آموزشی_–_دوره_آکادمی_–نیازمندی_آموزشی_–_آکادمی–برگزاری_کلاس_آموزشی_–_همایش_–_سمینار #برنامه_ریزی_آموزشی_–_اهداف_آموزش_–_مدیر_آموزش_دوره_های_آموزشی #همایش #سمینار #سیستمهای_مدیریت #همایش_های_تخصصی #دوره_های_درون_سازمانی #دوره_های_مدیریتی #آموزش_سیستم_مدیریت_کیفیت #IQS_ACADEMY #سیستم_رضایت_مشتری #میزان_رضایت_مشتری #پایش_رضایت_مشتری_–_الزامات_سیستم_رضایت_مشتری